CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 6 September 2012

New Chapter, New Life

Alhamdulillah, akhirnya terhasil juga blog ini. Harap blog hasil nukilan papan keyboard ini dapat memberi manfaat kepada saya dan juga kepada semua di luar sana hendaknya, InsyaAllah, Amin. Blog ini akan digunakan untuk saya berkongsi ilmu (sudah pasti) dan membicarakan apa-apa sahaja selagi ia mendatangkan ilmu kepada saya dan pengikut blog saya. Well, saya Teacher NurAna, seorang guru pelatih yang bakal menamatkan pengajian akhir di Institut Perguruan Teknik Kuala Lumpur. Mengambil jurusan major Matematik dan minor Bahasa Inggeris juga Pendidikan Jasmani. Semoga sisa hidup sebagai seorang guru pelatih ini dapat dimanfaatkan sepenuhnya oleh saya dan semoga saya dapat menjadi seorang guru yang bakal menjana modal insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang suatu hari nanti. Cheers sikitttt, YEAY! =)
So, this is my new chapter, and this is my new life. Welcome to the club, Teacher NurAna.


0 comments:

Post a Comment